Reklam
Tarih : 2025-06-13 12:23:59

Stellantis 2025 Müşteri Odağı Zirvesi’ni İstanbul’da gerçekleştirdi

Müşteri yolculuğunun her temas noktasında mükemmelliği hedefleyen yaklaşımıyla dikkat çeken Stellantis’in Orta Doğu & Afrika (MEA) bölgesi, 2025 Müşteri Odağı Zirvesi’ni İstanbul’da gerçekleştirdi. Bu yılki etkinlik, bölge genelinden katılan çok sayıda profesyoneli bir araya getirerek satış, satış sonrası ve teknik rollerin en yüksek performans gösteren ekiplerini buluşturdu.

Bu yıl ilk kez, operasyonel uygulama ve müşteri memnuniyetindeki kritik rolleri nedeniyle Kalite Yöneticileri de etkinliğe dâhil edildi. Konu hakkında değerlendirme yapan Stellantis MEA COO’su Samir Cherfan, “Müşteri standartlarını yükseltmek, tek seferlik eylemlerle değil; pazarlara yayılan tutarlılık, disiplin ve uygulama gücüyle mümkündür. Bu zirve, her yıl daha da güçlenen operasyonel kapasitemizin bir yansımasıdır ve bu gücü, stratejiyi sonuca dönüştüren ekiplerimizden alıyoruz.” dedi.

Erkport, Ağaçlı Petrol, Reysaş, Lion Tekstil, Koza Otomotiv, Axalta, Ant Lojistik, Bakırcı Otomotiv, UK Lojistik ve Nova Reklamcılık firmalarının operasyonel desteği ve sponsorluğunda gerçekleştirilen 2025 Müşteri Odağı Zirvesi’nde Stellantis, müşteri mükemmelliği stratejisinin bir parçası olarak klasik Net Tavsiye Skoru (Net Promoter Score) ölçümünden Stellar eXperience Index (SXI) sistemine geçiyor.

SXI, müşteri deneyimini daha kapsamlı bir şekilde ölçerek,daha etkili ve hedefe yönelik iyileştirmeler yapılmasına olanak tanıyor. 2025 Müşteri Odağı Zirvesi ile Stellantis MEA, 2030 Stratejik Gelişim Planı’na katkı sağlayacak önemli adımlardan biri olarak konumluyor. Bu kapsamda şirket, insan kaynağına yatırım yaparak, süreçleri dönüştürerek ve her müşteri etkileşimini rekabet avantajına çevirmeyi hedefliyor.

  Hibya Haber Ajansı

© Copyright 2025 Pazarlama Dunyasi Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.