Kamuyu Aydınlatma Platformuna (KAP) gönderilen faaliyet raporunda şu bilgi verildi:
''Türkiye'nin öncü jean ve hazır giyim markası Mavi'nin, enflasyon muhasebesine göre düzenlenmiş 1 Şubat 2024-31 Ocak 2025 dönemini kapsayan yılsonu finansal sonuçlarına göre, konsolide gelirleri bir önceki yıla göre yüzde 3 artışla 38 milyar 519 milyon TL’ye ulaştı. Makroekonomik koşullara paralel, tüketimdeki yavaşlamanın etkisinde geçen raporlama döneminde Mavi, güçlü bilanço pozisyonunu koruyarak net karını yüzde 7 artışla 2 milyar 675 milyon TL’ye taşıdı. Yılı 7 milyar 145 milyon TL FAVÖK ile tamamladı ve FAVÖK marjı yüzde 18,5 olarak gerçekleşti. Disiplinli stok ve faaliyet giderleri yönetimiyle nakit yaratmayı sürdüren şirket, dönemi 5 milyar 417 milyon TL net nakit pozisyonunda tamamladı. Mavi, bugün dünyada 34 ülkede 485 mağaza ve yaklaşık 4.000 satış noktasında müşterileriyle buluşuyor. 2024 yılında Türkiye’de 16 net mağaza açılışı ve 15 mağazada metrekare genişlemesiyle, toplam 188 bin 500 metrekareye ulaştı. Türkiye perakende satışları yüzde 5, mavi.com satışları ise yüzde 14 büyüdü. 2024’te 1,5 milyon yeni müşteri kazanan Mavi’nin, yıllık aktif müşteri sayısı ise 6 milyona yükseldi.''
Hibya Haber Ajansı
© Copyright 2025 Pazarlama Dunyasi Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.